Ընտանիքն՝ իմ աչքերով

Ընտանիքը կարող է նշանակել շատ տարբեր բաներ։ Դասագրքերի այս սահմանումները գուցե ունեն տեխնիկական տերմինաբանության իրավունք, բայց դրանց մեջ բացակայում է հիմնական իմաստը ՝ կայունություն, սեր, վստահություն և աջակցություն: Իմ կարծիքով, յուրաքանչյուր ոք ունի իր ընտանիքը և արժանի է դրան: Ընտանիքը ոչ միայն մայրն է, հայրը, քույրը և եղբայրը, տատիկը և պապիկը։ Ընտանիք համարում են այն, որտեղ անձն զգում է ինքն իրեն ինչպես տանը։ Զգում է ապահով, հարմարավետ, սիրված և ընդունված է նրանց կողմից, ում նա անվանում է ընտանիք: Ոչ բոլոր ընտանիքներն են ամբողջովին արև ու ծիածան, որտեղ երեխան անվերապահ սիրում է իր ծնողներին: Միայն այն պատճառով, որ դա իր ընտանիքն է, դա չի նշանակում, որ նա պայմանավորվում է սիրել նրանց, անկախ ամեն ինչից: Դա այդպես չէ: Ոմանք ընտանիք չունեն, ոմանք չունեն հուզականորեն հասանելի ծնողներ, ոմանք սիրված չեն իրենց ընտանիքի կողմից, և նրանք կարող են նոր ընտանիքներ կազմել, շրջապատվել մարդկանցով, ովքեր իսկապես իրեն հնարավորություն են տալիս զգալ սիրված: Նրանք, ովքեր կկանգնեն ձեր կողքին, անկախ ամեն ինչից և միշտ կաջակցեն ձեզ, անկախ նրանից: Դա համարվում է ընտանիք։ Ինչպես ձեզանից շատերը, ես իմ կյանքի ընթացքում հանդիպել և փոխհարաբերություններ եմ ստեղծել հազարավոր մարդկանց հետ. որոշ ընտանիքներ, որոշ ընկերներ և որոշ մարդիկ, հուսով եմ, որ այլևս չեմ տեսնի: Յուրաքանչյուր պարտատոմս ինքնուրույն եզակի է: Այս հարաբերությունների մի մասը կարող է մեզ թղթի վրա չնշել որպես հարազատ: բայց դեռ այդ մարդիկ իրենց ինչ-որ կերպ ավելի շատ ընտանիքի անդամներ են զգում, քան նրանք, ում հետ ես կիսում եմ իմ սեփական արյունը: Եվ ի՞նչ է դա նշանակում: Պարզապես այն պատճառով, որ ինչ-որ մեկը չի ապրում ձեր տանը կամ ընդհանուր նախնին չունի, որ նրանց չպետք է ընտանիք համարե՞լ: Չնայած նրանք ձեր կողքին են եղել լավ և վատ ժամանակներում, եղել են ազնիվ և աջակցող, բարի և առատաձեռն, բայց գոյություն ունեն ձեր կյանքում առանց տոհմաբանական կապի, սխա ՞լ կլինի նրանց ընտանիք անվանել: Դուք չեք կարող ընտրել ձեր ընտանիքը, երբ խոսքը վերաբերում է ձեր արյան երակներին, և անարդար է ներառել ոչ մեկին, ով չի համապատասխանում այս սահմանմանը: Ինձ համար ոչ թե մեր ազգանունների համընկնումն է `հիմնվելով որոշ ԴՆԹ թեստավորման վրա, այլ մարդկանց գործողություններն ու մեր հարաբերությունները, որոնք վաստակում են ընտանեկան կարգավիճակ:

Նյութի հեղինակ՝ Աստղիկ Հակոբյան

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով