Իսկական հրաշքը սա է․․․

Իմ կյանքում շատ հրաշքներ են տեղի ունեցել ,բայց այս հրաշքն ամենալավն էր։Ինչ է հրաշքը՝ Հրաշքը դիցաբանական պատկերացումներում աստվածային  ուժի միջամտությամբ կատարվող գերբնական երևույթն է։Ես հավատում եմ հրաշքների և սիրում եմ հրաշքներով ապրել։ Հավատացեք , բայց հրաշքներով ապրելը շատ լավ է ՝ որովհետև աշխարհն այնքան է չարացել մարդկանց վատը լինելու և վատ արարքների պատճառով , որ երբ դու մտնում ես այդ քո երևակայական հրաշքների աշխարհը դու կտրվում ես իսկական աշխարհից և մտնում մի աշխարհ, որտեղ լավից բացի ոչ-մի վատ բան չկա , որտեղ գայլ ու գառ համերաշխ ապրում են կողք-կողքի, բանտերում մարդիկ չկան, ծերանոցներում ծերեր չկան։Ես 14 տարեկան եմ և ես մանկամիտ չեմ ուղակի ասում եմ այն ինչի մեջ լավ բաներ եմ տեսնում։Հավատացեք և մի օր էլ դուք կգտնեք ձեր հրաշքին։

Նյութի հեղինակ՝ Էլեն Զարգարյան

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով