Ամանորյա․․․

Ամանորն իմ ամենասիրելի տոնն է: Սիրում եմ, երբ գալիս է Ամանորը: Ամանորն ունի բացառիկ փափուկ, ջերմ և տաք էներգիա: Ամանորին զարդարում եմ եղևնին ՝ կախում լույսերը, խաղալիքները, փայլերը: Ամանորին շատ եմ սիրում խոհանոցում պատրաստել տարատեսակ ուտեստներ: Պաշտում եմ պատրաստել և չուտել: Ամանորյա սեղանը չեմ սիրում, բայց պատրաստելն ինձ ուղղակի ժպիտ է պարգևում: Երբ Ամանորը մոտենում է, զարդարում եմ նաև իմ սենյակը: Նամակ եմ գրում Ձմեռ պապիկին,  միացնում ամանորյա երաժշտություն և ուղղակի երջանկանում: Ամանորին ես և մայրիկս փոքրիկ թխվածքաբլիթներ ենք պատրասոտւմ: Երբ Ամանորը գալիս է, հոգիս հանդարտվում է, իսկ դեմքիս անդադար ժպիտ կա: Սիրում եմ քեզ, Ամանո՛ր, դու ինձ ստիպում ես երջանիկ լինել:

Նյութի հեղինակ՝ Անահիտ Դավթյան

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով